Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief | direct contact 035 543 19 85 | info@ecoutez.nl

U HOORT ER WEER BIJ

Twee zussen, één verhaal

B-0Y0A7073

Twee zussen, één verhaal

Het verhaal van Écoutez is het verhaal van Ilse en Lisette Kolenbrander. Twee zussen met een sterke band en een duidelijke missie, die je terugziet in hun familiebedrijf. Met Écoutez willen zij mensen zich weer thuis laten voelen in hun woon- en leefomgeving. Ze zien namelijk maar al te vaak hoe het ongemak van slechthorendheid kan leiden tot een meer geïsoleerd leven. In deze wereld van technologische vooruitgang is juist persoonlijke verbondenheid heel belangrijk. Die verbondenheid is bepalend voor de kwaliteit van leven van ons allemaal.

Tijd om ze even voor te stellen. Ilse is de oudste van de twee en is de oorspronkelijke grondlegger van het bedrijf. Ooit begonnen in Utrecht in 1996, maar al sinds 1999 actief in Baarn. Zij houdt ervan de grote lijnen uit te zetten en de spin in het web te zijn van alles wat er gebeurt. Ze onderhoudt ook graag de contacten met KNO-artsen, leveranciers van de hoortoestellen en zorgverzekeraars.

Haar gemeenschapszin heeft ze haar hele leven al. Tijdens haar jeugd was ze niet weg te slaan van de tennisclub, deed ze niets liever dan met zijn allen op vakantie gaan en stond ze vooraan om diners en feesten te organiseren voor vrienden en familie.

Lisette, van oorsprong medisch microbiologe, is meer van de details. Zij houdt van de technische toepassingen en de nieuwste ontwikkelingen en wordt gezien als een van de beste audiciens in Nederland door collega’s, artsen en leveranciers in binnen- en buitenland. Ze is heel precies, ook buiten haar werk.

Die combinatie van karakters heeft tot gevolg dat Ilse en Lisette altijd weer in staat zijn om de beste oplossing te vinden voor elke klant. Daarbij helpt het natuurlijk dat ze in sommige dingen juist wel precies hetzelfde zijn. Beide zijn zeer geïnteresseerd in alle fysieke en mentale aspecten van slechthorendheid. Beide zijn gepassioneerd en bevlogen. Beide zijn vastbesloten om iedereen die de winkel binnenkomt met een goed gevoel en de best mogelijke oplossing weer naar huis te laten gaan.

“Klanten moeten zich thuis voelen bij Écoutez. Wij willen onderdeel zijn van hun vertrouwde omgeving. Een plek waar ze terecht kunnen voor advies, voor een nieuwe hooroplossing of gewoon een kop koffie”, zegt Ilse. “Een vertrouwd team van medewerkers die je herkennen en erkennen, is daarbij heel belangrijk”, vult Lisette aan. “Wij kennen onze klanten, kennen hun specifieke situatie. Bij ons hoeft niemand zich een vreemde te voelen.”

Dankzij die kennis over hun klanten en dankzij de vertrouwde omgeving die ze bieden, kunnen Ilse, Lisette en hun team hun klanten echt de begeleiding geven die nodig is. Daarin gaan ze veel verder dan alleen een hoortoestel bieden, zoals veel concurrenten dat doen. Voor Écoutez is het gehoorapparaat slechts een klein stukje van een veel groter geheel. Nazorg, het ‘opnieuw leren horen’, de feedback, het delen van ervaringen met artsen en leveranciers, het zijn allemaal belangrijke onderdelen van de aanpak van Écoutez. Ilse: “Dankzij die kwaliteit van dienstverlening, gekoppeld aan de beste producten, treden onze klanten het leven weer vol vertrouwen tegemoet.”

Écoutez. Zodat u er weer bij hoort.

 

.