Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief | direct contact 035 543 19 85 | info@ecoutez.nl

U HOORT ER WEER BIJ

CORONA

Écoutez en het coronavirus – onze service gaat door

Alleen samen kunnen we het coronavirus indammen. Daarom heeft Écoutez enkele maatregelen genomen: gezondheid staat op #1. Hieronder leest u de meeste gestelde vragen in relatie tot corona.

Is Écoutez open?

Ja, omdat wij medische hulpmiddelen verstrekken zijn onze vestigingen open. Onze medewerkers zijn fit en hebben geen klachten. Écoutez werkt volgens strenge normen en volgt de hygiëneregels van het Audicienregister.

Welke extra hygiëne maatregelen gelden er?

• Bij binnenkomst kunt u bij ons eerst uw handen desinfecteren.

• We groeten u mondeling en schudden geen handen.

• Onze medewerkers wassen voor en na iedere behandeling intensief de handen.

• Na iedere afspraak wordt de behandelruimte goed gedesinfecteerd.

• Er worden geen afspraken ingepland bij de balie. Wij bellen u.

• We hanteren ruimere agendatijden, zodat er minder contactmomenten tussen onze klanten plaatsvinden.

• Betaling liever niet contant, maar via onze pinautomaat.

Moet ik mijn afspraak bij Écoutez afzeggen?

Nee, dat hoeft niet. Maar bij milde klachten (hoesten, verkouden en/of koorts) vragen wij u om telefonisch contact op te nemen. We overleggen dan wat er mogelijk is.

Ik ga liever niet de deur uit. Hoe kom ik aan batterijen en/of andere zaken?

Bel of mail ons. Wij sturen alles wat u nodig heeft naar uw huisadres met een factuur erbij.

Gaan de huisbezoeken door?

Vooralsnog doen wij geen huisbezoeken. We nemen zo snel mogelijk contact met u op. Vragen of zorgen? Bel gerust via (035) 543 19 85 of mail naar info@ecoutez.nl.

Op www.ecoutez.nl staan onze contactgegevens. Vragen of zorgen? Bel gerust via (035) 543 19 85 of mail naar info@ecoutez.nl.

Wij wensen u sterkte in deze bizarre tijden. Houd moed.

Met vriendelijke groet,

Team Écoutez Hoortechniek

Vragen? Neem gerust contact op