Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief | direct contact 035 543 19 85 | info@ecoutez.nl

Bekijk hier onze laatste nieuwsbrief

U HOORT ER WEER BIJ

Gezocht: Administratief medewerker

Administratief medewerker

In ons team zijn we op zoek naar een spin in het web. Iemand die blij is met drukte, met plezier een paar balletjes hooghoudt en anderen in de organisatie de rust geeft waarin ze goed kunnen werken.

Wat moet je kunnen?

  • Zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden
  • Controleren van formulieren
  • Agendabeheer
  • Gestructureerd en accuraat verwerken van documentatie
  • Klanten ontvangen
  • Ondersteuning audiciens in de dagelijkse praktijk
  • Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan

Daarnaast ben je ook bezig met

  • Het aannemen van de telefoon en het beantwoorden van mail
  • Verwerken van online bestellingen, voorraadbeheer
  • Verwerken van inkomende post
  • Klein onderhoud en reparaties aan hoortoestellen

Je bent

  • Flexibel, kan zaken goed structureren en prioriteiten stellen
  • Vrolijk en opgeruimd, iemand op wie mensen kunnen leunen

Solliciteren bij Écoutez

We zijn een klein familiebedrijf gevestigd op drie locaties. Daarbij hebben we een vestiging in de USA. We hebben ambitie om te groeien. Daarbij vinden we persoonlijke aanpak en maatwerk ontzettend belangrijk in ons vak. De hoorbranche is een veld in ontwikkeling. Saai is een woord dat niet past in ons woordenboek.

Ben jij degene die we zoeken? Solliciteer dan! Stuur jouw sollicitatiebrief en CV per mail: Lisette@ecoutez.nl

De sollicitatieprocedure sluit 22 december 2021