Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief | direct contact 035 543 19 85 | info@ecoutez.nl

U HOORT ER WEER BIJ

Ik ben niet tevreden over mijn hooroplossing

Ik ben niet tevreden over mijn hooroplossing. Wat nu?

Niet tevreden over uw hooroplossing? Blijf er niet mee zitten

Voldoet uw hooroplossing niet aan uw wensen of behoeften? Laat het ons vooral weten. Bij Écoutez zoeken we net zo lang naar een oplossing tot u wel tevreden bent. Maar eerst willen we graag van u weten waar het aan schort.

Uw hooroplossing en de verwachtingen

Dat begint met een goed gesprek. Daarin proberen we vast te stellen waarom u niet tevreden bent. Waar zit het probleem? Zit het hoortoestel niet lekker? Wat zijn uw verwachtingen en zijn die haalbaar? Daarna analyseren we uw huidige gehoorapparaat. We lezen het uit en checken de instellingen, waarbij we met u overleggen of die instellingen voldoen aan wat u van het toestel verwacht. We vragen tijdens het gesprek ook naar de manier waarop u het hoortoestel draagt. Draagt u het de hele dag, of heeft u het vaak uit?

Verder zoeken naar de beste hooroplossing

Uit de analyse blijkt regelmatig dat er een mismatch is tussen wat u nodig heeft en wat het hoortoestel op dit moment kan bieden. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat het hoortoestel ervoor zorgt dat u weliswaar in rustige omgevingen beter hoort, maar in gezelschap wat minder. Wij realiseren ons dat dat heel vervelend kan zijn. Daarom gaan wij net zo lang op zoek tot we de oplossing hebben gevonden. Misschien ligt het aan de instellingen, mogelijk kunt u uw draaggedrag veranderen. Of wellicht is een ander hoortoestel voor u de beste optie. Uiteraard kan ook een hoortest bijdragen aan de oplossing.

De hooroplossing: U hoort er weer bij!

Bij Écoutez draait alles om persoonlijke aandacht. Vanuit die gedachte durven wij te garanderen dat u naar huis gaat met de best mogelijke hooroplossing. Onze ambitie is om u er – hoe dan ook – weer bij te laten horen!