Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief | direct contact 035 543 19 85 | info@ecoutez.nl

U HOORT ER WEER BIJ

Ik ben niet tevreden over mijn huidige toestel

Ik ben niet tevreden over mijn huidige toestel

Het is natuurlijk heel vervelend als uw hoortoestel niet voldoet. In dat geval bent u van harte welkom in onze winkel. We gaan dan samen met u na waar het aan schort.

Dat begint met een goed gesprek. Daarin proberen we vast te stellen waarom u niet tevreden bent. Waar zit het probleem? Wat zijn uw verwachtingen en zijn die haalbaar? Daarna analyseren we uw huidige gehoorapparaat. We lezen het uit en checken de instellingen, waarbij we met u overleggen of die instellingen voldoen aan wat u van het toestel verwacht. Uiteraard kan ook een hoortest deel uitmaken van zo’n analyse.

We kijken tijdens het gesprek ook naar de manier waarop u het toestel draagt. Draagt u het de hele dag, of heeft u het vaak uit?

Uit de analyse blijkt regelmatig dat er een mismatch is tussen wat u nodig heeft en wat het toestel op dit moment kan bieden. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat het toestel ervoor zorgt dat u weliswaar in rustige omgevingen beter hoort, maar in gezelschap juist heel weinig. Dat kan erg vervelend zijn. Misschien zijn andere instellingen de oplossing, misschien kunt u uw draaggedrag veranderen. Of misschien is een ander toestel voor u de beste oplossing.

Bij ons draait alles om persoonlijke aandacht. Vanuit die gedachte durven wij te garanderen dat u naar huis gaat met de best mogelijke oplossing. Lees hier meer over hoe dat in zijn werk gaat!