Skip to main content
Bekijk hier onze laatste nieuwsbrief | direct contact 035 543 19 85
Visitekaartje van Écoutez: Nancy Suik

Visitekaartje van Écoutez: Nancy Suik

‘Goedemorgen, Écoutez Baarn, u spreekt met Nancy.’ Zo klinkt het welkom van receptionist Nancy Suik aan de telefoon. Ze is het visitekaartje van Écoutez. Ook als je de winkel in Baarn binnenkomt, vangt zij je op. Deze vriendelijke dame is inmiddels alweer enkele maanden in dienst. Ze werkt van dinsdag tot en met vrijdag in de winkel in Baarn. ‘Ik ben nieuw in de wereld van gehoortoestellen, kom uit de verkoop van herenmode. Maar deze andere boeg bevalt prima. Ik heb al veel geleerd over horen en oren. En alles daaromheen.

Klein team is waardevol

Ik ondersteun Lisette en Jacob. Dat houdt bijvoorbeeld in dat ik afspraken maak met klanten en de administratie doe. Zodat zij zich op het specialistische audicienwerk kunnen focussen en niet nog buiten openingstijden allerhande zaken hoeven op te pakken om klaar te staan voor de volgende dag. Als klanten in de winkel komen, vang ik ze op en maak even een praatje met ze. Serveer desgewenst een kopje koffie of thee. Dat contact ervaar ik als zeer fijn. Het is belangrijk dat mensen zich hier direct thuis voelen. Doordat we zo’n klein team hebben en intensief samenwerken, zie en hoor ik veel waardoor ik snel dingen oppak. Dat vind ik erg waardevol en maakt m’n werk afwisselend!

Quick fix

Ik kan inmiddels klein onderhoud aan hoortoestellen doen. Een onderdeel schoonmaken of een filter vervangen. Dat soort dingetjes. En dat zorgt dat Lisette en Jacob meer tijd hebben om met hoortesten en instellen van hoortoestellen bezig kunnen zijn. Voor dat ik hier kwam werken was ik niet bezig met het gehoor. Inmiddels weet ik er het een en ander vanaf. Dat je er zuinig op moet zijn, bijvoorbeeld. Dat ‘Wees lief voor je oren’ is niet zomaar een uitspraak van Écoutez. Het verbaast me dat er zoveel mensen rondlopen met gehoorverlies. Ook veel jongeren. Ik zou zeggen: kom langs en maak een afspraak voor een gratis gehoortest. Dan weet je tenminste wat de stand van zaken is. En kunnen wij van Écoutez er iets aan doen mocht dat nodig zijn!’

“Het is belangrijk dat mensen zich hier direct thuis voelen.”


Onze specialisten

Lisette Kolenbrander

Hoorspecialist / Triage Audicien

Jacob Muys

Hoorspecialist / Audicien