Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief | direct contact 035 543 19 85 | info@ecoutez.nl

Bekijk hier onze laatste nieuwsbrief

U HOORT ER WEER BIJ

‘Persoonlijk contact is heel belangrijk’

‘Persoonlijk contact is heel belangrijk’ 1 april 2021Leave a comment

Jacob Muys, al 12,5 jaar een bekend gezicht bij Écoutez

U hoort er weer bij, zo luidt het motto van Écoutez. Maar wie horen er bij het team van Écoutez die u helpen bij het vinden van de juiste hooroplossing? We stellen u voor aan Jacob Muys, audicien. Wellicht kent u hem al. Want hij loopt al jaren mee. Een jonge oudgediende.

‘Werken bij Écoutez, is werken voor klanten. Vele ken ik van gezicht. Dat komt natuurlijk omdat ik hier al 12,5 jaar werk. En nee, je hoeft me niet te feliciteren. Het is geen prestatie. Het is een fijn familiebedrijf waarin ik ben meegegroeid. En nog alle dagen doe ik waarin ik sterk ben: mensen helpen met het vinden van de juiste hooroplossing. Jacob lacht verontschuldigend als hij zichzelf antwoord hoort geven. ‘Wat een marketingpraat lijkt het zo hè? Maar zo is het niet bedoeld hoor. Ik werk hier gewoon met veel plezier. In tegenstelling tot de tijdslimieten die winkelketens in de hoorzorg hanteren, bepaal ik als audicien bij Écoutez zelf de tijd die nodig is voor een klant, is er ruimte om te luisteren en bieden we een oplossing die duurzaam is. Klanten voelen dat. En ze waarderen het. Bij ons zijn klanten geen nummer. Om een goed professioneel advies te geven hebben we persoonlijk contact. En als we zeggen dat we kwaliteit leveren, komt dat ook tot uiting in randzaken. Een stijlvol ingerichte winkel bijvoorbeeld. Waarin tussen de middag de zoon van de eigenaresse over de vloer komt om te lunchen. Professioneel familiair is dat. We ontvangen mensen volgens afspraak, bieden altijd iets te drinken aan. En die koffie wanneer je even moet wachten, serveren we niet in een plastic bekertje bijvoorbeeld. Vaak hebben mensen moeite om een stap over de drempel te zetten. Dat is begrijpelijk. Gehoorverlies is niet leuk, en mensen denken nog vaak aan ouderwetse hoortoestellen als oplossing. Dat is allang veranderd, natuurlijk, maar dat weten ze dan nog niet. Dat gezicht van klanten als je vertelt wat er allemaal mogelijk is inmiddels en hoe een hooroplossing werkt. Aanpassingen doen we via de ipad of mobiel bijvoorbeeld. En dan vind ik het zo bijzonder dat een mevrouw meldde dat ze buiten de ramen stond te lappen en via haar hoortoestel Classic FM streamde. Gaaf toch? Dan weet ik dat we als Écoutez een oplossing hebben geleverd waarvan iemand echt wat aan heeft.’

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *